به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در این جلسه هفته دفاع مقدس را دارای اهمیت و جایگاه خاصی در داخل و خارج کشور عنوان کرد و گفت: امروز جهانیان از پنجره دفاع مقدس به این کشور نگاه می کنند. فرمانده سپاه ناحیه بناب حماسه دفاع مقدس را نماد ایثار، از خودگذشتگی و غیرت دانست […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در این جلسه هفته دفاع مقدس را دارای اهمیت و جایگاه خاصی در داخل و خارج کشور عنوان کرد و گفت: امروز جهانیان از پنجره دفاع مقدس به این کشور نگاه می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب حماسه دفاع مقدس را نماد ایثار، از خودگذشتگی و غیرت دانست و گفت: اعمال بی نظیر رزمندگان ایرانی در این ایام لرزه به تن دشمنان می اندازد و همین موضوع باعث شده است که امروز دشمنان لحظه ای فکر حمله نظامی به این کشور را نکنند.

وی دوران دفاع مقدس را به یک دانشگاه و محل آموزش برای جوانان تشبیه کرد و گفت: دفاع مقدس علاوه بر درس اخلاق و جوانمردی در سایر حوزه مانند عمران، سد سازی، مهندسی و ساخت وسایل نظامی دستاوردهای زیادی برای این کشور به ارمغان آورد.

سرهنگ دوستی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نسل های آینده را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: این فرهنگ نباید هیچ گاه فراموش شود و به نسل های آینده انتقال پیدا کنند تا آن ها بدانند برای حفظ وجب به وجب خاک این کشور شهدا و رزمندگان چه رشادت ها و از خودگذشتگی هایی انجام داده اند.

رئیس ستاد دفاع مقدس شهرستان بناب برگزاری هر چه بهتر مراسمات در هفته دفاع مقدس را خواستار شد و گفت: این آیین می بایست سال به سال بهتر و با شکوه تر برگزار شود که در همین راستا انتظار داریم تمام ادارات، اصناف و سایر نهادها همت مضاعفی برای بزرگداشت این حماسه انجام بدهند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/زیبائی